9/03/2015

[429] Blue jeans

Czy tylko ja ich uwielbiam?

Hej. Tęskniliście za mną? Lepiej nie odpowiadajcie, bo boję się odpowiedzi. 
Pojawiam się tutaj po krótkiej chwili przerwy. Niestety, ale nie mogłam nic zrobić. Gdy tylko załączałam program, to od razu z niego wychodziłam, ale w końcu udało mi się coś skleić. 
A i to moja pierwsza notka tutaj jako pełnoprawna autorka, z czego ogromnie się cieszę.
Przejdźmy do zwiastuna. Przygotowałam dla was jeden, wolny: 


Jak widzicie całość skupia się raczej na starej, dobrej Miley, chociaż obecną też lubię. Nazwa zwiastuna mówi sama za siebie. Na początku chciałam jeszcze dać Ashton'a Irwin'a, ale w końcu stwierdziłam, że to zwiastun wolny, więc dam wam wybór. Z całości jestem raczej zadowolona.
Moja kolejka jest ciągle otwarta, więc zapraszam do zamawiania.
Do napisania!
~ Banshee xx

Edit: Kadrowanie filmu zostało poprawione.

2 komentarze:

  1. Wow. Zwiastun jest naprawdę super. Jedyne co mogłabym zmienić to to, że jak są sceny z samą Miley to żeby kolorystyka była bardziej stonowana i taka ciemniejsza jak w poprzednich. Muzyka i to zdanie na końcu bardzo mi się podaba. Myślę, że ktoś oglądając ten zwiastun może wpaść na jakiś fany pomysł. Kto wie może ja sama coś wymyśle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolorystyka w scenach z Miley jest taka, ponieważ do wszystkich scen dałam tę samą koloryzację, a po prostu tamte sceny działy się w nocy i w pomieszczeniu. Jedyne co muszę zmienić to kadrowanie. Zrobiłam dobrze, ale na YouTube wrzuciłam złą wersję.
      ~ Banshee xx

      Usuń

Obserwatorzy