10/24/2015

[451-453] Get it right


Hej! Długo mnie tu nie było, ale mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.
Moja wena wróciła, pomimo paskudnej pogody, jaka panuje za oknem. 
Mam masę nauki na konkursy przedmiotowe, ale i tak siedzę, i bawię się Vegasem.
Bez przedłużania. Dzisiaj mam zamówienie, zwiastun wolny oraz filmik fanowski.

Zwiastun dla Blind
Zwiastun robiło mi się przyjemnie, choć miałam problem ze znalezieniem Michael'a. Znam twoją opinię, z której jestem zadowolona, Mi się podoba. Uważam, że to jedna z moich lepszych prac,

Zwiastun Wolny
Nawet nie wiem jakim cudem on powstał, ale okej. Musiałam zmienić piosenkę nad czym ubolewam, bo poprzednia była lepsza. Jedyne z czego nie jestem zadowolona to końcówka.
Carrie and Sebastian | What's a soulmate
 Mój pierwszy filmik fanowski, z którego jestem zadowolona. Uwielbiam tę parę i ich relacje. Najbardziej podoba mi się końcówka.

Zamówienie dla Huncwotka Vicky pojawi się w następnej notce.
Po oddanym ostatnim zamówieniu otworzę kolejkę.
 Do napisania!
~ Banshee xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy