1/10/2016

[476] I can never seem to let you go


Witajcie! Dzisiaj szybko i tylko jednym zamówieniem, pozostałe postaram
się wykonać jak najszybciej. Liczyłam, że zamówienia dostanę jeszcze 
w przerwie świątecznej, jednak dostałam je nieco później, więc będziecie
musiały poczekać jeszcze chwilę kobitkiXD Nie mogę już się doczekać ferii,
tyle wolnego czasu ahh. Teraz trzeba zająć się poprawianiem ocen, 
bo już niedługo koniec semestru. 


Trochę zajęło mi zbieranie materiałów, bo w Endless love jest wiecznie szczęśliwa, natomiast w twoim opowiadaniu miała być niewinna i smutna. I przepraszam za te paski po bokach, jednak to, co mogłam zrobić, to zrobiłam. Mam nadzieję, że całość ci się podoba :)

Kiedy znajdę chwilę czasu wolnego zabiorę się za resztę zamówień.
Miłego tygodnia i przetrwania do ferii, Pozdrawiam :* 

2 komentarze:

  1. Podoba mi się kolorystyka, a co do pasków to prawie nie zwróciłam na nie uwagi. Skąd wycinałaś scenę, gdzie ta dziewczyna jest przywiązana do łóżka? Jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam scen na yt z główną bohaterką i wpadło mi coś takiego: https://www.youtube.com/watch?v=hrsKqxcktp4
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy