1/21/2016

[480] We are the hearts


Hejka, nareszcie mam ferie, ale lecą one zdecydowanie zbyt szybko, a nie zrobiłam nawet połowy rzeczy, które powinnam. Czujecie mój ból? W sumie nie mam nic ciekawego do powiedzenia, więc nie będę Was zanudzać. Przychodzę z jednym zwiastunem, który wczoraj robiłam przez cały dzień zamiast się uczyć, hahah.

Po tym zwiastunie stwierdzam, że robienie prac bez żadnych muzyków jest o wiele łatwiejsze. Mimo, że kilka momentów mi się nie podoba, jestem z niego zadowolona. Chyba przez to, że to moja pierwsza praca z Gwiezdnych Wojen :)
Na Podziemiu Zwiastunów zostałam nominowana do głosowania na Najlepszego Zwiastuniarza. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli oddacie na mnie swój głos ;)

1 komentarz:

  1. Zwiastun przepiękny. Dawno czegoś takiego wspaniałego nie widziałam, jestem pod ogromnym wrażeniem. Bardzo, bardzo mi się podoba.
    Jedna rzecz tylko nie wyglądała naturalnie - fragment, w którym Anakin przytulał tę dziewczynę. Ale pomimo tego naprawdę świetny. Mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy