2/09/2016

[485-487] Hold tight you're slowly coming back to life


Hello, it's me. Again.
Myślałam, że znacznie szybciej uwinę się z zamówieniami, jednak 2 tygodnie na 3 zamówienia to nie jest aż taki zły czas, a przynajmniej tak sądzę. Nie wiem, jak to jest z jakościąXD Sami oceńcie.
Mój tydzień ferii już minął i wiem, że kolejny zleci jeszcze szybciej niż pierwszy, więc muszę wykorzystać go jak najlepiej (no i zacząć czytać zadaną lekturę). Czy wasi nauczyciele również myślą, że w ferie nic nie robicie, więc to idealny czas na zadanie lektury? :D
Dobra, nie będę was już zanudzać. Zaczynamy!



Mimo że Kaya jest prawie wszędzie, miałam problem ze znalezieniem odpowiednich scen, dlatego nie jest to najlepszy zwiastun. Jestem średnio zadowolona.


Tutaj tak samo; bez rewelacji. Moim (skromnym) zdaniem muzyka jest ekstra i pasuje do filmiku. Przy większej ilości bohaterów prawie zawsze mam problem w przejrzystym przedstawieniu ich. Czy tym razem mi się udało?


Moja ukochana Lily :D Najdłuższy ze wszystkich, ale czy najciekawszy? Napiszcie, bo sama nie wiem. Znalazłam mnóstwo scenek, w głowie tworzyłam wiele scenariuszy, jak to wszystko będzie wyglądało i ostatecznie... wyszło coś zupełnie innego. Miały być napisy, których nie ma, Zayn Malik, jest Imagine Dragons (mogłam wybrać lepszą wersję tej piosenki, nie pomyślałam o tym). Mam mieszane uczucia, napiszcie, co o nim sądzicie.

 Jako, że został mi niecały tydzień ferii, przyjmę 3-4 zamówienia, które oddam zapewne później. Teraz poświęcę czas rodzinie i znajomym, a wieczorami będę sklejała filmiki :) Więc otwieram kolejkę, ale pamiętajcie o dokładnym czytaniu regulaminu! 
Pozdrawiam, 
Hate me.

8 komentarzy:

  1. O Boże!
    Dziewczyno! Dziękuję!
    Zwiastun jest jeszcze lepszy niż myślałam, że będzie (na serio) ! Dziękuję! Strasznie podoba mi się ta kolorystyka zwiastuna! Jest cudowna! Cały zwiastun jest cudowny!
    Dziękuję Ci! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetne! Bardzo mi się podoba, a ta kolorystyka to cudo. *-* Nie szkodzi, że nie ma napisów. Wygląda wspaniale tak jak jest. Bardzo dziękuję za ten zwiastun. :*
    A tak przy okazji to link do strony znajduje się w zakładce Inne Strony, bo nie mogłam jakoś umieścić butonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyki są cudne, a ta w Believe w ogóle zdobyła moje serce *___*. Przedstawienie postaci ci jak najbardziej wyszło, Ostatnia praca jest trochę długa, ale myślę, że piosenka dobrze do niej pasuję.
    Zakochałam się w tej notce!
    Ps. Jaką piosenkę użyłaś w drugim zwiastunie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Lonely Quiet-In The Groove - Moon and Pollution
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Jejuuuu...
    Może ty uważasz, że bez rewelacji, ale naprawdę podoba mi się ten zwiastun!
    Dziękuję ci bardzo <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy