2/14/2016

[493] Got you stuck on my body like a tattoo


Hej!
Kto zaczął ferie? Ja! 
Dobra bez przedłużania. Przepraszam za mój bardzo długi brak nieobecności, ale straciłam chęć i wenę na wykonywanie zwiastunów. Na szczęście już jest dobrze i wracam do was w pełni moich sił (a przynajmniej tak myślę). Dzisiaj mam dla was zwiastun na mojego bloga. 

Uwielbiam Holland i uwielbiam Thomasa, więc robienie zwiastuna z nimi było przyjemnością. Lubię dopasowanie scen, coloring i piosenkę. Jest trochę za cicha, ale robiłam go na słuchawkach. Jestem zadowolona z efektu końcowego. A co wy o nim myślicie?
Kolejkę oczywiście otwieram!
Przyjmę około 2-3 zamówienia!
Do następnej notki!
~ Banshee xx 

2 komentarze:

  1. Już kiedyś pisałam, że nie przepadam za zwiastunami, które nie trzymają napięcia, jednak ten jest wyjątkiem. Ma genialną kolorystykę, idealnie dobraną piosenkę no i Thomasa *__*
    Zapodaj więc proszę link do twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy