3/19/2016

[504] Stay forever


Cześć! Jak Wam mija dzień?
Muszę się pochwalić, że wykonałam swoją pierwszą pracę w SV. Wreszcie mogłam zainstalować Vegasa i bardzo się z tego cieszę, bo w tym programie dużo lepiej się pracuje. Mam nadzieję, że jak na pierwszy raz, nie jest tak źle ;)


Zamówienie dla Emily

Nie jestem przekonana, czy dobrze ukazałam Twoje zamówienie. Przepraszam, że nie ma w zwiastunie jednej bohaterki, ale nie wiedziałam za bardzo, gdzie ją dodać. Jeśli coś Ci nie pasuje, po prostu napisz :) 

Kolejne zamówienia postaram się oddać w następnej notce.
KOLEJKA ZAMKNIĘTA!
XX

4 komentarze:

  1. Wow!
    Zwiastun jest świetny!
    Wszystko ze sobą pięknie współgra :)
    Dziekuje bardzo!
    Jest super,super,super!
    Odwaliłaś kawał dobrej roboty!
    Dziekuję bardzo!
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie świetnie, że wszystko pasuje :)
      Dziękuję xx

      Usuń
  2. Mam pytanie zrobisz mi zwiastun do mojego opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo otwieram kolejkę, a wtedy będziesz mogła zamówić zwiastun :) Najpierw zapoznaj się z regulaminem x

      Usuń

Obserwatorzy