3/20/2016

[505-506] Salvation


I never meant to fall for you but I
Was buried underneath and
All that I could see was white
My salvation


Heloł it's me again! Znowu praktycznie was przetrzymałam, przepraszam! Więc piszę ten notkę, pisząc bardzo ciekawe wypracowanie na historie o III rozbiorze Polski. To fascynujące! Tyle emocji za jednym razem! Dobra przesadzam, ale umiecie wyczuć sarkazm. Trzy dni i wolne, to trzeba pamiętać! A jak u was? Powiem wam, że moja miłość do If I Stay cały czas rośnie, czyli możecie się spodziewać filmiku soon. Nie przedłużając mam dla was jedno zamówienie. 

Zamówienie dla sraczopopychacz


Miałam mieszane uczucia na początku. Jednak gdy zabrałam się za robienie go to było mega! I podoba mi się, czyli moja lista fav powiększa się.


I są tutaj fani Stydii? Oni są uroczy tak bardzo, a ja się jeszcze. I kto czeka na 6 sezon Teen Wolf?

I tak oto nadszedł koniec notki ode mnie. Wiem będziecie tęsknić, ale wrócę! 
KOLEJKA OTWARTA!

Pozdrawiam,
Sassy Girl 

P.S My was cholernie rozpieszczamy 3 notki pod rząd :o 
NASZ TWITTER @BZwiastuny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy