4/03/2016

[517-518] Ask her


Cześć!
Nie wiem, jak Wy, ale ja mam dzisiaj bardzo udany dzień :) Do tego ta pogoda, tęskniłam już za tym. Oczywiście jest i zła wiadomość... Trzeba się uczyć, bo koniec roku coraz bliżej.
Troszkę długo robiłam te zwiastuny, ale jakoś nie mogłam się do tego zabrać. I cały czas mam wrażenie, że się nie spodobają. Cóż, trzeba być dobrej myśli, więc ciągle jest nadzieja.


Zamówienie dla Mrs. Bass
Nie miałam z Tobą kontaktu, a pisałam gdzie mogłam. Dlatego zrobiłam zwiastun, według zamówienia i własnych pomysłów. Mam nadzieję, że się spodoba :)


Zamówienie dla Scarlett Meadowes
Z tym zwiastunem miałam duży kłopot. Ciągle odkładałam go na później, bo nie wiedziałam co mogłabym w nim umieścić... Nie jestem z niego zadowolona, bo mógłby być dużo lepszy. Natomiast w tej tematyce nie czuję się zbyt dobrze.


KOLEJKA OTWARTA!
Pozdrawiam, Ola ;) 

1 komentarz:

  1. Hej ;)
    Bardzo mi się podoba ten zwiastun dla mnie. Fajnie oddałaś motyw Hogwartu, tylko szkoda że daLaś tak mało Regulusa :^
    ~ Scarlett Meadowes

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy