4/10/2016

[519-520] Forever free


Hejo wszystkim :)
Mam chwilę przerwy w nauce wiec pomyślałam, że warto dodać jakość notatkę. Nauka mnie przytłacza już. Kto wymyślił, żeby nauczyć sie 73 definicji tak to mój Pan od zawodowych i to w niecały tydzień. Fenomenalnie i super. Tak wyczujcie ten sarkazm. Kto tak jak ja chce już wakacje ? ^^ Nie przedłużając dłużej wrzucam zamówienia.



Ogólnie zwiastun mi sie podoba i trafił w moje klimaty :D Nie dawałam dużo scen z innymi bohaterami starałam się skupić na Malcu i Kin

Zamówienie dla Skyline 


Przyznaje szczerze, że cykałam się robić ten zwiastun. Mam nadzieje, że trafiłam w twoje oczekiwania.

Pozdrawiam Koala xx 

5 komentarzy:

  1. Dziewczyno!
    Genialny zwiastun!
    Nawet nie wiesz jak mi się podoba!
    TO PIĘKNIE NIE UMIEM TEGO POWIEDZIEĆ, JAKBY MOGŁA TO BYM ZATAŃCZYŁA Xd <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi zwiastun jest epicki! Mogę wiedzieć jak się nazywa piosenka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakieś połączenie chyba, bo takie 'cykanie' (idk jak to nazwać, haha) jest z soundracka AHS x

      Usuń
    2. tak jest ona z AHS a dokładniej nazywa się American Horror Story - Theme :)

      Usuń

Obserwatorzy