6/08/2016

[538 - 539] Dark times


Hejka robaczki! Nawet nie wiecie jak cudownie było w poniedziałek widzieć na żywo panów z gifa powyżej. Do teraz siedzę z okropnymi zakwasami łydek od skakania. Aż dziwne, że kompletnie nie zdarłam sobie gardła hahah. Dzisiaj mam Wam do pokazania zamówienia, które przyjęłam prywatnie. W poście miały być 3 zwiastuny, ale obawiam się, że z ostatnim po prostu nie wyrobię się przed wyjazdem, więc dodaję 2 dzisiaj. Przy okazji następnego posta otworzę kolejkę :)

Zamówienie dla lashtonek

Zamówienie dla vitecal

Nie jest to zwiastun, a raczej coś w rodzaju promo. Ze względu na lekką tematykę postanowiłam trochę się pobawić, a efekt dość mi się podoba :)

1 komentarz:

  1. Te zwiastuny są genialne! mam nadzieję, że niedługo wrócisz na stałe <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy