6/13/2016

[540] Just Like Fire


Witajcie! Cóż tego pięknego wieczora przybywam wam z taką sobie wieścią i jednym zamówieniem. Idę na urlop, wrócę w połowie lipca (18-24 mniej więcej). Oczywiście co jakiś czas (jak uda mi się coś stworzyć) wstawię notkę z filmikami, które zrobię w wolnym czasie. Jest to spowodowane wieloma rzeczami, których nie będę tłumaczyć. W czasie mojego urlopu też postaram się uczyć dalej Vegasa i tworzyć lepsze zwiastuny. A teraz zwiastun.

Zamówienie dla mylifeonedirection

Więc zwiastun myślę, że wyszedł okej. Chociaż bym wprowadziła sporo poprawek. Jednak podobają mi się pewne rzeczy.

Miłych i udanych wakacji.
Do zobaczenia w lipcu
Pozdrawiam
Sassy Girl 

1 komentarz:

  1. Co chcesz zmieniać? Ten zwiastun to bomba, każdemu się podoba,a ja jestem ci bardzo wdzięczna za jego wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy