10/03/2016

[577 - 578] Bacon-eater crisps


Witam was kochani pod krótkiej nie obecności. Właśnie wróciłam ze szkoły i postanowiłam was nawiedzić w postaci notatki ode mnie :* 
Powiem, że w szkole jest masakrycznie ciężko i klasa maturalna jest do bani. Strasznie dużo rzeczy jest do zrobienia, a mało czasu zostaje na swoje rzeczy. 
A wam jak idzie ten rok szkolny ?

Zamówienie dla  myprivatemoonlight

Jestem z niego strasznie zadowolona. Chodź z początku byłam nie pewna czy te napisy będą pasować, ale jednak przekonałam się do nich. 

Zamówienie dla  Arrow

No coż mogę powiedzieć o tym zamówieniu wyobrażałam go dość inaczej niż wyszło, ale nie jest zły. Na swój sposób jest bardzo okej. 

Przyjmę dwa zamówienia 
Do zobaczenia xx
KOLEJKA OTWARTA

3 komentarze:

  1. Ty już wiesz, co sądzę o tym zwiastunie, więc chyba dużo rozpisywać się nie muszę. Trafiłaś ze wszystkim, jestem Ci naprawdę niemożliwie wdzięczna. Napisy również trafione w setkę... wszystko idealnie.
    Bardzo Ci dziękuję za poświęcenie cennego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam ci wcześniej - ten zwiastun jest mega i bardzo ci dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło: Teletubisie
    Adres bloga: https://www.wattpad.com/story/86062441
    Nick zamawiającego: KinX337
    Bohaterowie: główni- Phoebe Tonkin, Luke Hemmings
    Dalsi- Dove Cameron, Danielle Campbell,
    Michael Clifford, Ashton Irwin, Calum Hood
    Opis: W wypadku samochodowym ginie mama Violet. Dziewczyna musi przeprowadzić się z Nowego Yorku do Sydney. Tam zamieszka z ojcem, który w dzieciństwie ją porzucił, jego nową żoną i jej synem (Calum). Gdy się przeprowadza poznaje kolegów Caluma (5sos), Dove i Bry. Dziewczyna przybliża się do Luke'a. Violet ukrywa przed wszystkimi to, że jest chora na białaczkę.
    Wygląd i muzyka: Wszystko zostawiam w twoich rękach. Widząc twoje zwiastuny zrobisz to doskonale. (Można dodać jakieś scenki ze szpitala)
    Kontakt: Wattpad- KinX337 E-mail- Kin_Sokolowska@o2.pl

    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy